Salam de biscuiti cu ciocolata Nestle Dessert Noir (de post)



Inca de anul trecut tot vreau sa fac acest dulce, mi-am achizitionat ingredientele de nu stiu cate ori si...asa a trecut postul Craciunului si inca alte zile de post si salamul de biscuiti cu ciocolata a tot fost amanat...Acum, in sfarsit, i-a venit randul. Am gandit reteta in jurul ciocolatei Nestle Dessert Noir, am vrut migdale, fructe confiate si rahat in schimbul nucilor si al traditionalelor stafide aromate in rom. Mie mi se pare un "re-mix" reusit.


Ingrediente (pentru 2 batoane de aproximativ 25 cm):

Biscuiti de post- 450 g
Ciocolata Nestle Dessert Noir- 205 g
Crema de cocos- 400 ml
Cacao neagra- 2 linguri
Rahat colorat (cubulete)- 200 g
Fulgi de migdale-50 g
Fructe confiate- 50 g
Fulgi de cocos- pentru decor


Mod de preparare:


1-Biscuitii se rup in bucatele, intr-un bol incapator.
2-Ciocolata se topeste la bain-marie si se lasa sa se raceasca putin.
3-Fulgii de migdale se rumenesc intr-o cratita / tigaie, la foc mic, amestecand continuu.
4-Toate ingredientele se adauga peste biscuiti si se amesteca bine cu lingura.
5-Compozitia se imparte in doua parti egale.
6-Pe blatul de lucru se intinde o folie (de calitate superioara neaparat, daca nu vreti sa va faceti nervi!!!) si se formeaza (pe rand) batoanele.
7-Se ruleaza in folie, se sigileaza capetele si se lasa la frigider pana se intaresc (ideal peste noapte)
8- Se presara cu fulgi de cocos inainte de feliere.

Post usor!










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)