Briose sarate



Nu am putut rezista acestei retete! Cum ar putea sa nu iti placa retetele celor de la Savuros tv?! Sunt grozave, toate! Eu am ales sa fac o cantitate dubla, am stiut eu de ce...Iata si adaptarea mea (din cantitatile de mai jos vor iesi in jur de 15 bucati, in functie de dimensiunea formelor in care le coaceti):


Ingrediente :

Oua- 2
Lapte- 200 ml
Ulei- 2 linguri
Salam / sunca / carne de pui- 200 g
Cascaval- 200 g
Ceapa verde- 2 linguri
Masline negre- 15 g (fara samburi)
Faina- 200 g
Praf de copt- 1 pachet
Seminte de susan alb si negru
Unt- pentru uns formele


Mod de preparare:

1-Salamul (sau ce folositi: sunca, etc.) se taie bucatele.
2-Cascavalul se da pe razatoarea mica.
3-Ceapa verde si maslinele se toaca marunt.
4-Intr-un bol incapator se pun ouale, laptele si uleiul si se amesteca bine cu un tel.
5-Se adauga salamul, cascavalul, ceapa verde si maslinele si se amesteca.
6-Se adauga faina si praful de copt si se omogenizeaza amestecul.
7-Se ung formele de briose cu putin unt si se pune compozitia (nu umpleti formele decat in proportie de 3/4, deoarece briosele vor creste frumos!).
8-Se presara cu susan alb si negru.
9-Se pune tava in cuptorul preincalzit bine, pe nivelul din mijloc; setati focul spre minim si cand se rumenesc, sunt gata! Puteti face si testul cu scobitoarea.

Sunt perfecte!














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Sos de usturoi (de post)