Mini tarte cu ciocolata Nestle Dessert Noir ("remix")



Bine v-am regasit, dragi vizitatori! Am lipsit in ultimul timp, dar v-am urmarit vizitele pe blogul meu, sa stiti! Am lipsit, dar am gatit foooarte mult!!! Si acum revin cu si mai multa inspiratie, cu si mai multe secrete, cu si mai mult entuziasm, deoarece acum nu mai sunt doar o persoana pasionata de domeniul culinar...acum am o diploma care imi incununeaza pasiunea 💗 Da, acesta a fost si motivul pentru care am postat mai rar, m-am dedicat insusirii si aprofundarii tainelor gastronomiei.
Azi va prezint doar o reinterpretare, un "remix" al tartei cu ciocolata Nestle Dessert Noir, dulcele meu castigator.
Nostalgie! Iarna, mai stai!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)