Fursecuri cu ciocolata




Am facut aceste fursecuri anul trecut, de Craciun, si de atunci ma tot gandesc sa le refac pentru ca sunt extraordinar de bune! Ei, cum am avut de sarbatorit o Petra, saptamana trecuta am avut noapte de framantat si copt.
Sursa inspiratiei: aici.


Ingrediente


Unt-70g (la temperatura camerei)
Zahar pudra-100g
Ou-1 (la temperatura camerei)
Faina-150g
Praf de copt-o lingurita rasa
Cacao-2 linguri
Sare-un praf
Ciocolata amaruie-100g
Ciocolata alba-100g

Mod de preparare
In primul rand, preincalziti cuptorul (temperatura medie).
1-Pregatiti ciocolata:se taie bucatele si se amesteca.
2-Untul se mixeaza cu zaharul pentru un minut (sau pana incepe sa se albeasca).
3-Se adauga oul si se mai mixeaza putin.
4-Se amesteca faina cu praful de copt, sarea si cacaua si se cern deasupra compozitiei cu unt.
5-Se amesteca bine. Se adauga bucatelele de ciocolata si se omogenizeaza compozitia.
6-Dati compozitia la frigider pentru aproximativ 15 minute.
7-Cu o lingura se iau gramajoare din aluat si se pun in tava tapetata cu hartie de copt, lasand putina distanta intre fursecuri (vezi foto mai jos).
8-Se coc in jur de 10 minute, nu le lasati sa se intareasca de tot in cuptor, fursecurile vor continua sa se usuce la temperatura camerei (spun asta deoarece ciocolata care se topeste va poate lasa impresia ca nu sunt inca facute).

Din aceasta cantitate ies aproximativ doua tavi, dar eu am dublat cantitatea ingredientelor si nu am facut rau deloc!                            
                                                               
Ingrediente putine, mod de preparare usor, ce spuneti? Nici macar nu e nevoie sa framantati!  
                 
Recomandare: preparati aceste fursecuri impreuna cu copiii!   
 Atentionare: paziti bucatelele de ciocolata de manutele lor!!! (la mine a fost cazul)


                                  












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)