Salata cu carne de pui





Cum am mai spus,imi plac mult salatele.Daca mai contin si cruditati,cu atat mai sanatos!Dar,daca salata mai are si carnita de pui preparata la gratar,cu atat mai bine,poate constitui o masa completa!Compozitia salatei de azi nu urmeaza reguli si cantitati din retete citite pe stiu eu ce blog;e doar cu"potriviri"intre legumele din dotare.Rezultatul a fost un deliciu(altfel nu publicam,nu?!).


Ingrediente

Mozzarella-30g
Morcovi-1
Telina-150g
Sfecla rosie-120g
Varza alba-200g
Ulei de masline-1 lingurita
Suc de lamaie
Sare
Piper
Patrunjel
Rosii
Ardei iute
Carne de pui(vezi metoda de preparare aici)
Sos preferat

Mod de preparare

1-Mozzarella,morcovul,telina si sfecla rosie se dau pe razatoarea cu ochiuri mari.
2-Varza alba se taie fideluta.
3-Patrunjelul se toaca marunt.
4-Rosiile(cherry prunisoare in acest caz) se taie in jumatati.
5-Din ardeiul iute eu am pus doar cateva rondele.
6-Carnea de pui se taie fasii.
7-Se amesteca ingredientele.
8-Se adauga ulei de masline,sare si piper.
9-Se serveste cu sosul dorit(eu am preferat de data aceasta maioneza,putina).

Rezervati-va cateva minute de tihna si bucurati-va!








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)