Pulpe de pui la gratar






Acum un an am facut o achizitie care isi merita toti banii:un gratar electric de interior.Nu,nu suntem mari amatori de gratare,dar ne plac mult sandwich-urile calde dimineata si,cum suntem cinci(fara cazurile in care avem musafiri),aveam nevoie de un aparat"cuprinzator";asa am gasit solutia,gratarul electric multifunctional.Si tot asa am inceput sa gatim carnea intr-un mod mai sanatos si,nu in ultimul rand,gustos!Foarte!Etapa imperios necesara:marinarea!Iata cele necesare retetei:


Ingrediente

Pulpe de pui dezosate-650g
Mozzarella razuita

Pentru marinada:
Miere-1 lingurita cu varf
Mustar cu boabe-1 lingurita cu varf
Usturoi-1 catel maruntit
Piper
Sare
Boia dulce
Ulei-2 linguri
Otet balsamic-2 linguri
Patrunjel

Pentru decor:
Patrunjel
Ardei iute
Salata(nasturel am folosit aici)


Mod de preparare

1-Pulpele de pui dezosate se spala bine si se pun intr-un bol incapator impreuna cu toate ingredientele marinadei.
2-Se amesteca totul bine si se lasa la frigider minim doua ore.
3-Se amesteca din cand in cand.
4-Dupa marinare,se incinge gratarul la maxim si se aseaza carnea;se lasa in gratarul cu capacul inchis aproximativ doua minute,dupa care se reduce temperatura la mediu si se"pazeste"carnea.
5-In ultimele clipe se aseaza pe carne mozzarella razuita si patrunjel.
6-Se servesc gratarele cu salata(eu am avut nasturel si am hotarat sa incerc ardei iute,desi nu reusesc sa ii inteleg  gustul...).

Doua gratare ramase le-am folosit intr-o salata(vezi reteta aici).
Pofta buna!


                                                 






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)