Poveste de iarna (din turta dulce glazurata cu ciocolata Nestle)



Imi place tare, tare mult aceasta perioada! Asa ca raspund provocarii lansate de catre Nestle printr-o poveste de iarna, de lumina, de dulce, de copilarie, de frumos trait.  Reteta de turta dulce este "formula" mea, iar glazura...glazura e zapada care desavarseste visul oricarui iubitor de iarna!!! Va marturisesc ca nu am preferat vreodata ciocolata alba (ori era prea dulce, ori se simtea prea stringent laptele praf), dar totul s-a schimbat de indata ce am descoperit Nestle Dessert Blanc. Este ciocolata perfecta! Si, in plus, este un liant perfect pentru figurinele din turta dulce ( si cat m-am chinuit anul trecut sa lipesc casuta din biscuiti!). Asadar, Mos Nicolae, te asteptam cu sunet vesel de colinde, cu atmosfera de poveste si cu nerabdare de copii!
 Sa fie iarna!

Ingrediente:

Pentru turta dulce vezi aici.
Pentru glazura:
Ciocolata Nestle Dessert Blanc- 180 g ( 1 tableta)
Ciocolata Nestle Dessert Noir- 20 g (aproximativ 4 patratele)- optional
Creioane pentru decor


Mod de preparare:

1-Pentru turta dulce vezi aici.
2-Ciocolata se topeste la bain-marie si se lasa putin la racorit inainte de a decora figurinele de turta dulce.
3-Dupa ce se intareste glazura de ciocolata pe figurine, acestea se pot decora cu creioanele speciale.

Apelati la "ajutorul" copiilor pentru decupare, colorare, design 😄!
Framantati-va povestea in stilul propriu! Dar, mai ales, traiti-o!!!























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)