Cabana din biscuiti




Nu am mai avut rabdare pana la realizarea casutei de turta dulce de Craciun si am incercat "sa construiesc"o cabana din biscuiti. Acest desert poate fi facut si de post (biscuiti de post si bomboane de fructe).
As vrea sa spun ca este un desert din categoria "de facut cu copiii", dar lucrand la aceasta cabana mi-am dat seama ca se cere mult mai multa migala decat credeam. Si nu doar migala, ci si rapiditate (asta din cauza "lipiciului"care trebuie manevrat repede si cu mare, mare grija!). In ceea ce priveste ingredientele, nu voi da cantitati exacte, deoarece biscuitii, dar si grisinele, se pot rupe cu usurinta, deci e bine sa aveti rezerve.


Ingrediente:

Biscuiti patrati petit beurre-10-15
Grisine
Sticks-uri
Bomboane-8, aproximativ (eu am folosit amandine)
Zahar-2 linguri cu varf


Mod de preparare:

1-Primul pas este sa pregatiti sticks-urile cu care veti imbraca acoperisul exterior al cabanei, asta insemnanad ca le rupem pur si simplu la dimensiunea biscuitilor
2-Zaharul si bomboanele se pun la topit intr-o cratita, la foc mic, amestecand; acest amestec va fi lipiciul cu ajutorul caruia montam cabana.
3-Cat amestecul de zahar si bomboane e cald, intindem putin pe un biscuit si lipim repede sticks-urile.
4-Incalzim din nou la foc mic craticioara cu lipici si procedam la fel cu toti peretii, inclusiv ornamentarile, cosul de fum, ferestrele etc.si asamblarea componentelor cabanei.
5-Partea de jos a cabanei este formata din biscuiti suprapusi, lipiti intre ei.
6-Gramajoara de lemne din decor este formata din bucati de grisine, aleea din crochete, iar zapada din orez expandat.

O cabana comestibila sau de decor!
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)