Globulete de pui




Ati inceput deja sa va imaginati meniul de Sarbatori? Eu am gasit in revista Retete de colectie (imi plac foarte mult retetele tematice de aici, iar calitatea prezentarii e, de asemenea, de apreciat) o reteta interesanta pe care o putem pune pe lista aperitivelor. Se pregateste usor si repede!


Ingrediente:

Piept de pui-1
Amestec de legume (eu am folosit amestec mexican: morcovi, mazare, fasole verde, porumb dulce, ardei rosu si ardei verde)- 165 g, aproximativ
Crema de branza-250 g
Mustar dulce-1 lingura
Patrunjel-1 legatura
Sare
Piper
Masline negre fara samburi (pentru decor)
Arpagic verde-cateva fire (pentru decor)
Seminte de susan+in, boia dulce-optional

Mod de preparare: 

1-Carnea se pune la fiert in apa cu sare.
2-Cand este aproape fiarta, se adauga legumele.
3-Dupa ce sunt fierte, se maruntesc toate cat mai bine.
4-La amestecul de carne si legume se adauga mustarul, crema de branza, patrunjelul tocat, sare si piper.
5-Se modeleaza globuletele si se garnisesc cu jumatati de masline negre si fire de arpagic verde.
6-Optional! Eu am invelit cateva globulete in boia dulce sau seminte de susan+in (calite inainte intr-o tigaie uscata, fara ulei).
7-Se servesc dupa ce stau putin la rece.












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)