Fursecuri cu arome de iarna



Cunoasteti poate deja aceasta reteta, este cea cu care mi-am inceput blogul: biscuitii Cornelia (vezi aici). Fiind iarna si in plin sezon de sarbatoare, am vrut sa le dau o reinterpretare asortata, asa ca am considerat ca fiind foarte potrivite aromele de lamaie si portocala. In plus, le-am facut "utile"canilor de ceai sau cafea...


Ingrediente: 

Zahar pudra-150 g
Unt-250 g (la temperatura camerei)
Faina-350 g
Galbenus de ou-2 (la temperatura camerei)
 Coaja razuita de la o portocala (aveti grija sa nu razuiti decat la suprafata, partea alba este foarte amara)
Coaja razuita de la o lamaie.


Mod de preparare:

1-Toate ingredientele se amesteca si se formeaza un aluat (vezi modul de preparare si aici).
2-Aluatul omogenizat bine se imparte in doua.
3-In prima parte adaugam coaja razuita de la o portocala, iar in a doua adaugam coaja razuita de la o lamaie.
4-Se infoliaza si se lasa la frigider pentru minim 30 minute.
5-Se intind foile (sa nu fie prea subtiri) pe blat infainat si se decupeaza in formele dorite.
6-Din forme se decupeaza cu cutitul un dreptunghi, astfel incat fursecurile (coapte) sa poata fi "agatate" de cana (vezi foto mai jos).
7-Se coc in cuptorul preincalzit, la foc mediu spre minim, pana incep sa fie ferme la atingere.

Atat. Framantati!








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)