Bomboane cu ciocolata si orez expandat (de post)



Chiar daca este post, din cand in cand mai avem nevoie si de ceva dulce. Un dulce de post, bineinteles. Nimic mai simplu: 2-3 ingrediente si vreo 10 minute la dispozitie + 30 de minute de asteptare. Din seria retetelor "de facut cu copiii".


Ingrediente:

Ciocolata neagra-100 g
Orez expandat-20 g
Coaja razuita de la o portocala


Mod de preparare:

1-Ciocolata se topeste la bain-marie; se lasa apoi sa ajunga la temperatura camerei.
2-Se adauga orezul expandat si coaja razuita de la o portocala si se amesteca totul.
3-Pe o tava tapetata cu hartie de copt se pun gramajoare din compozitie, sau se folosesc formele dorite (recomand din silicon, bomboanele se vor desprinde cu usurinta).
4-Se lasa tava cu bomboane la frigider pentru 30 de minute.

Arome de iarna!


















Comentarii

Felicitări pentru minunatele retete! Imi place tare mult blogul tau! Spune-mi te rog, de unde iei orezul expandat?
alexandra.mircia a spus…
Multumesc tare mult!!! Si imi cer scuze ca doar acum am vazut intrebarea. Orezul expandat ar trebui sa il gasiti in orice supermarket; eu am luat de la Kaufland.. Trebuie neaparat sa imi trimiteti foto cu bomboanele!
Toate cele bune,
Alexandra

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)