Biscuiti 3 in 1 (Mary Berry)




Imi place atat de mult Mary Berry! Imi plac toate retetele ei si imi place atmosfera in care le prezinta si cum le prezinta! Aceasta reteta de biscuiti am vazut-o la TVPaprika si este foarte practica: ingrediente putine si la indemana, versatilitate (din acelasi aluat faci trei feluri de biscuiti, dar poti gasi si alte variante de "innobilare" a aluatului) si gust delicios!


Ingrediente:

Unt moale- 175 g
Faina necernuta- 175 g
Zahar pudra- 75 g
Gris- 75 g
Bucatele de ciocolata (eu am folosit Nestle Dessert Noir)
Fulgi de migdale
Coaja de la 1 lamaie + zahar extrafin
Faina pentru blatul de lucru


Mod de preparare:

1-Din unt, faina, zahar si gris se formeaza o coca.
2-Coca obtinuta se imparte in trei parti egale.
3-In prima coca se amesteca bucatelele de ciocolata si se formeaza biscuitii.
4-In a doua coca se pun fulgii de migdale si se formeaza biscuitii.
5-In ultima coca se incorporeaza coaja de lamaie si se formeaza un sul (vezi foto). Acest sul se tavaleste prin zahar tos, apoi se taie feliute.
6-Biscuitii se pun in cuptorul preincalzit, la foc mic, pana incep sa aiba o consistenta inchegata, apoi se lasa sa se usuce in tava calda (foc oprit).

Sfat!  Daca alegeti sa taiati biscuitii cu forme, pudrati blatul de lucru cu faina, deoarece coca este destul de moale.


Reteta rapida, economica si delicioasa!!! Framantati!





  
























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)