Inghetata de capsune



Facuta din ultimele capsune, aceasta inghetata a disparut de cateva zile bune, doar ca eu nu mi-am facut timp sa si public reteta. Mai bine mai tarziu, decat niciodata, totusi!


Ingrediente:

Capsune- 650 g
Suc de lamaie- de la 1/2 lamaie
Zahar pudra- 5 linguri
Smantana pentru frisca- 200 ml
Lapte- 200 ml
Esenta de vanilie


Mod de preparare:

1-Capsunele se spala sub jet de apa rece (fara a indeparta coditele!).
2-.Se curata de codite si se sterg cu prosoape absorbante (sau se lasa intr-o sita sa se scurga).
3-Capsunele se pun intr-un bol incapator si se stropesc cu sucul de lamaie.
4-Se adauga toate celelalte ingrediente si se mixeaza la viteza mare, pana amestecul devine fin (eu am folosit un mixer vertical).
5-Daca este cazul se mai adauga zahar si se mixeaza din nou.
6-Se transfera compozitia intr-o cutie de plastic si se pune in congelator.
7-Dupa 30-40 de minute se scoate inghetata si se mixeaza din nou.
8-Se pune din nou la congelator si se repeta operatiunea de mixare dupa 30-40 de minute.
9-Se lasa in congelator pana se obtine consistenta dorita.










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)