Batoane cu ciocolata neagra si seminte (de post)



Am vazut mai multe variante ale acestor batoane si mi-am alcatuit reteta in functie de ingredientele pe care le-am avut la indemana, plus ciocolata neagra pentru ca am ales sa fie de post. Ramane totusi de incercat si varianta cu ciocolata alba si, eventual, alte combinatii de seminte, fructe.


Ingrediente:

Ciocolata neagra-400g
Miere-2 linguri
Mix seminte, cereale si fructe uscate-400g (tarate de grau, fulgi de porumb, fulgi de cocos, susan alb, seminte de in, migdale tocate, merisoare, stafide, goji).


Mod de preparare:

1-Ciocolata se topeste la bain-marie.
2-Cand nu mai este foarte fierbinte, se adauga peste ciocolata topita mixul si mierea.
3-Se amesteca bine.
4-Se pune amestecul in formele dorite si se da la frigider pana se intareste, apoi se portioneaza daca este cazul.



                                                                                               














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)