Fursecuri Boabe de cafea




" Ne place mult cafeaua neagra, fierbinte, savurata foarte de dimineata, cu noaptea in cap, iar aceste fursecuri i se potrivesc de minune!"
Da, asa spuneam acum cateva luni, cand am postat pentru prima data reteta acestor fursecuri. Dar, atunci cand Nestle iti incurajeaza pasiunea pentru ciocolata prin daruri dulci, imaginatia se avanta, inspiratia se amplifica, gustul se desavarseste...asa ca m-am lasat inspirata de gustul dulce al ciocolatei Nestle Dessert Noir si am desavarsit, zic eu, aceste fursecuri.
Multumesc Nestle Dessert pentru bucuria de a-mi include tarta cu ciocolata in cartea de retete! O astept cu entuziasm! Si, nu in ultimul rand, multumesc pentru darurile dulci! La cat mai multe momente dulci, impreuna!


Ingrediente:

Unt- 180 g (la temperatura camerei)
Zahar pudra- 100 g
Ciocolata Nestle Dessert Noir- 65 g
Cacao neagra- 30 g
Faina- 300 g
Praf de copt- 1 lingurita
Nescafe Brasero- 1,8 g (1 pliculeț)
Smantana (cu cât mai multa grăsime)- 1 lingura (la temperatura camerei)


Mod de preparare:

1-Ciocolata se topeste la bain-marie si se lasa sa se racoreasca.
2-Se cerne faina impreuna cu praful de copt si cacaua.
3-Se freaca untul cu zaharul, apoi se adauga ciocolata topita, nesul și smantana.
4-Se adauga amestecul de faina si se omogenizeaza.
5-Aluatul rezultat se infoliaza si se da la frigider pentru minim o ora.
6-Din aluat se fac bile ovale, iar in mijlocul lor se imprima o linie cu dosul lamei de cutit.
7-Se pun in cuptorul preincalzit, la foc temperat, pentru aproximativ 10 minute (opriti focul cand sunt aproape ferme la atigere si lasati-le sa se usuce la temperatura camerei).

Pour les connaisseurs!
Framantati !























Comentarii

Silvia a spus…
Super reteta- combinatia de ciocolata si cafea e perfecta! Si fursecurile arata adorabil
alexandra.mircia a spus…
Multumesc mult ! Daca incercati reteta neaparat sa imi spuneti cum a iesit ! Dar...nu are cum sa nu iasa...Spor !
Viorica a spus…
Multumiri pentru reteta,e super! Am pregatit fursecurile de Craciun si au fost de maaaare succes la invitati. Zilele astea am comanda de la ai mei sa le repet, in cantitate dubla, si am sa le execut :). Mi-am incropit si o "matrita", dintr-un capac de gel de dus, care are forma si diensiunile care-mi trebuie, asa incat va merge mai repede de data asta. Am observat ca pe masura ce trece timpul devin tot mai fragede si raman la fel de aromate, dar cu siguranta nu vor ramane mult timp in cutia de metal pe care le-am rezervat-o. Sunt minunate langa o cafea bauta-n tihna si am pus reteta la loc de cinste. E una reusita, cu care n-am sa dau gres niciodata. Ma bucur ca v-am descoperit!
alexandra.mircia a spus…
Multumesc mult, Viorica!!! Mi-ai facut seara frumoasa, draga mea! Mult spor la framantat fursecuri in continuare!

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)