Omleta din albusuri




Mai mult ca sigur s-a intamplat sa ramaneti cu albusuri atunci cand ati pregatit anumite prajituri, fursecuri etc. Se pot congela. Si eu am tot congelat albusuri in speranta ca la un moment dat le voi folosi la pregatirea unor pricomigdale...De aceasta data am avut un plan mai realist: omleta din albusuri.


Ingrediente:

Albusuri-6 (atat am folosit eu in aceasta omleta, dar pot fi doar 2, 3 etc.)
Sunca-o bucatica
Telemea-o bucatica
Gogosari (din muraturi)-1/2
Patrunjel verde
Sare
Piper


Mod de preparare:

1-Se bat albusurile cu un praf de sare.
2-Sunca, taiata bucatele, se pune intr-o tigaie incinsa (fara a mai adauga ulei, grasimea de la sunca e suficienta pentru prajire) si se prajeste cateva secunde.
3-Se adauga in tigaie  telemeaua si gogosarii (tot bucatele), patrunjelul tocat si se asezoneaza cu sare si piper (tinand cont ca sunca si telemeaua sunt sarate deja).
4-Se toarna in tigaie albusurile batute si se pune capacul. Se lasa in jur de 1-2 minute, la foc potrivit. Omleta nu trebuie intoarsa (astfel va ramane alba pe o parte).










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)