Omleta la punga (reteta Chefclub)



Cu siguranta sunt multi cei care cunosc retetele celor de la Chefclub (Franta)! Sunt retete superbe, simple, dar in acelasi timp sofisticate, cu ingrediente la indemana. Mie imi plac fooooarte mult! Si, cand am vazut ca a aparut si o prima editie tiparita, nu am stat pe ganduri, am comandat-o si am asteptat-o cu nerabdare!!! Am primit cartea dupa Craciun si nu am avut pace pana nu am incercat o prima reteta, desi am o lista luuunga de retete in asteptare.

Multumesc, Chefclub!!!
Remerciements, Chefclub!!!   ( https://www.chefclub.tv/)

Iata si adaptarea mea:

Ingrdiente:

Oua-6
Ceapa-1 (mica)
Ardei rosu- 1/2 bucata
Ardei verde-1/2 bucata
Sunca- 100 g
Cascaval razuit-100 g
Mozzarella razuita-100 g
Sare
Piper
Patrunjel tocat


Mod de preparare:

1-Ardeiul rosu si cel verde se taie in bucatele.
2-Ceapa se toaca marunt.
3-Sunca se taie in fasii (optional, se pune putin la calit intr-o tigaie, fara ulei).
4-Intr-un castron incapator se bat ouale ca pentru omleta, apoi se adauga toate celelalte ingrediente si se amesteca bine.
5-Se condimenteaza cu sare si piper si se adauga patrunjel tocat.
6-Se transfera tot acest amestec intr-o punga (eu as recomanda sa folositi chiar doua pungi, sa nu aveti surprize; e vorba de pungi speciale, din cele care se folosesc pentru congelator. Folositi niste pungi de calitate, neaparat!).
7-Punga se fixeaza de marginile unei oale cu apa care deja fierbe, la foc mic. E foarte important ca punga sa nu atinga fundul oalei, altfel omleta nu isi pastreaza forma de cilindru; in acest sens eu am fixat punga cu doua clame metalice de birou (Chefclub recomanda folosirea betisoarelor chinezesti).
8-Acum asteptam, 15-20 minute, pana se incheaga continutul.
9-Se transfera omleta intr-o tigaie incinsa si se rumeneste putin.
10-Se serveste cu sos de rosii si bucatele de avocado (recomandarea Chefclub) sau simpla, de ce nu? Doar are atatea ingrediente deja!

Bon appetit!











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Clatite din legume (de post)

Briose sarate

Sos de usturoi (de post)